ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

دل من

دل من تنها بود
دل من هرزه نبود
دل من عادت داشت
که بماند یک جا
به کجا؟
معلوم است
به در خانه ی تو
دل من عادت داشت
که بماند آن جا
پشت یک پرده تور
که تو هرروز آن را
به کناری بزنی
دل من ساکن دیوارو دری
که تو هرروز از آن می گذری
دل من ساکن دستان تو بود
دل من گوشه یک باغچه بود
که تو هرروز به آن می نگری
دل من رادیدی؟

بهم سر نمیزنید ها تو این وضعیت شما هم تنهام گذاشتید؟

ممول

نظرات 2 + ارسال نظر
توت کوچولو پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

وبه قشنگی داری!به دفتر خاطرات منم سر بزن!

شبگرد دلشکسته پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ

قبلاً گفتم که کامنت گذاشتن با سر زدن دو موضوع مختلفه. در مورد مشکلات عاطفیت هم بعد از خدا بهترین کسی که می تونه بهت کمک کنه خودتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد