ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

دلم برای نگاهش دوباره لک زده است

وبی خیال که عمری به من کلک زده است

 قمارعشق و این همه شکست تکراری

 دوباره بی بی دل را حریف تک زده است

عجیب علت جیغ مرا نمی فهمد 

خودش به زخم سکوت لبم نمک زده است

 ولم کنید که دیگر نمی توان خفه کرد

کسی که حرف دلش را به قاصدک زده است

خیلی خوشگله از وبلاگه وقتی برای مستی اسبها دزدیدم کلی چیز باحال توش نوشته برید بخونید

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.khishtan.com

سلام
ما زمانی در یک اداره ای کار می کردیم که نام یکی از همکارانمان را ممول گذاشته بودیم هم کوچولو بود و هم مهربان مخصوصا لب هاش خیلی نازک بود پارسال همین موقع ها همه پیش هم بودیم یادش بخیر من رو یاد روزهای خوشی انداختی

سلام
باز خدا رو شکر یه کار مثبتی از من برامد خوشحالم. راستی سعی کردم وبت رو باز کنم نمیدونم کامپیوتر من مشکل داره یا ادرس شما یا هر دو به هر حال مرسی که امدی
ممول

زهرا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://darabto.blogfa.com

سلام خوبی؟میدونم الان داری بهم میگی بی معرفت ولی باور کن درسام خیلی سخته وقت نت اومدن ندارم غصه نخور موفق باشید

یک ناشناس پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://off-line.blogsky.com

ممولکم
سلام.خوبی گله؟ممنون عزیزم که اینطوری از وقتی برای مستی اسبها تعریف کردی.اما اون وب اصلی من نیست.یه نگاه به لیست لینک دوستان بنداز.اون پایینیه وب اصلی منه.به هر حال خیلی خوشحال شدم که خوشت اومد.آفلاین های روزانمه که سعی می کنم زود به زود آپدیت کنم.راستی واسه این پستت ذکر منبع زیاد لازم نیست.من ازین وسواس ها ندارم.
به هر حال
ببین ممولکم.چندتا پست آخرتو خوندم.اولا امیدوارم سفر خوش گذشته باشه.ببین فقط می تونم بگم می دونم چی کشیدی.درکت می کنم و میدونم چه حسی داری.گاهی وقتا زیادی دوست داشتن واسه کسی کی براش چنگی به دل نمیزنی اسرافه.اینو هم بدون که هیچ کس لیاقت اشکای تو رو نداره.اون کسی هم که این لیاقت رو داشته باشه اشکت رو در نمیاره.شاد باشی عزیزم.منتظرم
امضا:یک ناشناس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد