ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

بابا یه ست عطر از خواهری کادو گرفته به اسم پولو که از دبی تا ایران دوام نیورده و کلیش پخش شده تو چمدونی که لباسهایه من توش بوده و این عطر کسی نیست جز عزیزترین دارم دیوانه میشم همه جایه خونه بویه اون میده و من دارم جدی عقلم رو از دست میدم.

اقایه دوست پسر خوبه و رابطه کماکان به همون سردی قبل پیش میره به قول دختر دایی تو هم دوست پسر نمیگیری وقتی هم میگیری می.....نی. راست میگه اون روز دوستی تعریف میکرد که(اخه من با پسر خاله دوست پسر دوستی دوست شدم) خونه اونا بوده حال اقایه دوست پسر هم کلی خوب بوده و کلی شوخی کردن و خندیدن میگه همون موقع تو زنگ زدی(یعنی من) یه دفعه اقایه دوست پسر رفته تو هم وقتی تو(منظورش منم) ازش پرسیدی خوبی یا نه؟ جواب داده وای نه از درد دارم میمیرم بعد هم یه نگاهی به من کرده و یه لبخند تحویلم داده و کلی واست ناز کرده( یعنی واسه من) پشت تلفن بعد هم که قطع کرده دیده خیلی سه شد جلو من گفته فکر نکنی دروغ میگم ها کلی درد دارم به رویه خودم نمییارم. خلاصه مطلب اینکه ما شدیم ناز کش اقایون ایرانی کسی ناز نداره نازکش نداشته باشه من هستم ها نگران نباشید.

خستم.

ممول

ای واسم دعا میکنید یا یادتون رفته؟ تو رو خدا یادتون نره شدید احتیاج دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نادونی یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://n-a-d-o-n.blogsky.com

سلام...
سخت نگیر خانم جوان ...
همه چی درست میشه...
کلی کیف کردم از خوب نوشتنت.....تیریپ نوشتن متنای قدیمیه منه.....
یه جوری کوچه بازاری نوشتن....
یاعلی
تاتا

تاتا جان کوچه بازاری؟ همون یند تنبونیه خودمونه دیگه؟ :)) بگذریم مرسی که سر زدی اینم یه جور تعریف بود دیگه حال دادی مرسی.

sally سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ

salam....
khoshhalam ke halet behtare....az inke baz bargashti va dari minevisi khoshhalam....khoshhal misham ke behem mail bedi....delam mikhad bahat bishtar ashna besham....montazere meilet hastam..dar zemn ham tanbali nakon...zood bash ..pasho ke kheili khoshhal shodam ke mikhai baham doost beshi...lol

sally سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ

dar zemn man hamishe barat doa mikonam..ishalla ke betooni zoodtar be mogheiiat mosallat tar beshi..be ghole kharejaki ha..."get over it.."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد