ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

مثل همیشه نصیحت کننده خوبی هستم فقط واسه همه راه باز میکنم من نمیدونم رو پیشونیه من نوشته اسکول یا نوشته نگران نباشید به اندازه کافی برایه شما حرص خواهد خورد و شما را به بهترین وجه ممکنه برایه خوشبخت شدن راهنمایی میکند بدون اینکه خودش از خوشبختیه شما نصیبی داشته باشد.(البته من پیشونیم اینقدر بلند نیست که این همه جمله روش نوشته باشه).

توجه                                                                                                                 توجه

 اقایون محترم من با دوستیه باشما و کمی احساس وابستگی و نگران شدن برایه شما در عرض ۲ هفته یا حداکثر یک ماه دوست دختر قبلی شما را که بسیار هم دوستش میداشتید به شما باز میگردانم.

خانمهایه محترم خودتون بخونید چی میگم بابا من دست رو هرکی میگذارم عشقش بعد کلی وقت فیلش یاد هندستون میکنه و بر میگرده یعنی چی اخه؟ این اگهی بالا رو خیال دارم تو روزنامه چاپ کنم والا کلی پول در میایرم نه؟

ممول

نظرات 1 + ارسال نظر
شبگرد دلشکسته دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ

قربون دستت این دوست دختر سابق منو هم بهم برگردون!!!

خواهش میکنم منتهی باید کلی خوشگل و خوش تیپ و دوست داشتنی باشی و من باید نصبت بهت احساس خوبی داشته باشم یعنی بهتر بگم باید شروع کنم به دوست داشتنت اون وقت ه که بدون هیچ شک و تردیدی برمیگرده حتی اگه سر سفره عقد باشه .
ممول
حالا اگه صلاح میدونی شمارت رو بگذار:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد