ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

تنها

نه صدایه پا مییاد نه زنگ در نه تلفن

صبر من تموم شده دیر نشده کاری بکن

دل این کلون در میزنه اما بیصدا

دلهره یه عالمه نفس یه اه بی هوا

دم به دم یه حرفی باز مییاد می شینه تو گلوم

همه جمع میشه واسه وقتی نشستی روبروم

نمی شه رو تو حساب کرد مثل افتاب زمستون

میری بی خبر نگفته میشی باز دوباره مهمون

نمیشه حتی کمت کرد از تو جمع دلخوشیها

تو نباشی دیگه از ما چی میمونه جز یه تنها؟

نه هوایه جاده ها نه کوچه و خیابونا

نه غم پیاده رو نه گریه هایه ناودونا

نه سکوت سرد پارک نه سقف دلگیر خونه

تو که نیستی به دلم حتی غمم نمی مونه

باشه هرچی تو میخوایی هرجوری که تو راحتی

تو پریه قصه ها نمیشی یار پاپتی

نمی شه رو تو حساب کرد مثل افتاب زمستون

میری بی خبر نگفته میشی باز دوباره مهمون

نمیشه حتی کمت کرد از تو جمع دلخوشیها

تو نباشی دیگه از ما چی میمونه جز یه تنها؟

خدا ناصر عبدالهی رو بیامرزه همیشه چیزایی رو که داریم وقتی از دست میدیم قدرش رو میدونیم. صدایه ناصر الان از هروقت دیگه واسم دلنشینتره.روحش شاد باشه.

حالم نه خوبه نه بد گیجم بازم. شاید هم خسته. مامان اینا رفتن و من تنهایه تنهام امسال هم مثل پارسال عید تنهام. از الان دارم غصه میخورم که اصفهان تنهایی چی کار کنم چقدر به بچه ها باز عادت کردم سخت خواهد بود اما این راهیه که خودم انتخابش کردم.

ممول

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شبگرد دلشکسته پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ

در جایی خوندم که عشق به هر دلیل اگه به ازدواج منجر نشه باید به احساس محبت خواهر و برادری تبدیل بشه.
منم وقتی دیدم ازدواج با اون بنده خدا غیر ممکنه نوع احساسم را عوض کردم و هنوز مثل یک خواهر عزیز دوستش دارم.
حرف من پیرمردو گوش کن و قبل از اینکه این عشق یک طرفه و بی نتیجه به خاک سیاه بشونتت و زندگیتو تباه کنه نوع احساستو عوض کن.
در ضمن : بابا مگه نگفتم زودتر کلک عشقتو بکن که بتونیم به ترک سیگارتم برسیم!!!
شوخی کردم که روحیت عوض بشه. ایشالله همیشه موفق باشی.

روشن یا همون شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام ممول عزیز
دوباره اونی که ما رو به هم آشنا کرد خبرم داد که بازم ...
می دونین من شماره تماس شمارو وقتی برنامه گوشیم به هم ریخته بود اشتباها ونا دانسته پاک کردم به همین خاطر الان نتونستم تماس بگیرم .شرمنده من دوست روزای بدم روزای خوب بی من هم سر میشه اما تو روز بد باید به همدیگه کمک کنیم من متاسفم اما نمی دونم چه کنم بقیه با شماست شما هم باید احساس نیازی داشته باشین من که نمی تونم بی اجازه باشم
مرسی و منتظر شما

سلام
من دوباره گرفتاره تمام اون چیزایی که نباید شدم. بهت میزنگم از نت که بیرون امدم خیلی خستم . بهم ریخته. خدا بهم کمک کنه باز.

رامین شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:25 ب.ظ http://nasleatash.blogfa.com


در نسل آتش رو نوشت از مطالب آزاد است چرا که بیش از حفظ مطالب آگاهی هموطنان اهمیت دارد و من با یاری شما عزیزان قصد دارم مناسبات ایرانی را به همراه فلسفه آن در روزهای آن مناسبات درج کنم
با تشکر یک ایرانی

مریم دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 ب.ظ http://maryam4000.persianblog.com

سلام ممول جان ... دلم تنگ است برای هر چه باقی است .. یا که فانی است ... برای مهربانی گرچه آنی است ...
خوشحالم که دوستای خوبی داری ... مثل همون ... یا روشن .... یا ....................... در هر صورت فکر کنم دوست خوبی برای کمک کردنت باشه ... شاد باشی ...

ستاره سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام ممول جون
چی شده عزیزم؟؟؟؟؟؟؟
نبینم ناراحتیا خانومی

من اپیدم بدو بیا منتظرتم دیر نکنی
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد