ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

من حالم تا اونجایی که ممکنه خوبه عزیزترین بهم زنگ زد باور میکنید؟ البته فقط یه حال و احوال ساده بود و در مورد کار صحبت کردیم اما معلوم بود بهانست شاید هم نبود و من اینطوری فکر میکردم اما به هر حال هرچی بود فکر باحالیه.

دوستت دارم با تمام وجود و هرجوری که راحت باشی همون رو میپذیرم واسه راحتیه تو من این وسط مهم نیستم(احساس نمیکنید هرچی رشته بودم پنبه شد باز؟)

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
شبگرد دلشکسته دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

پنبه شد چه جورم!!

مریم سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ب.ظ http://maryam4000.persianblog.com

سلام و صد سلام خدمت ممول ... خوبی ... منم خوبم ... همه رشته هات دوباره پنبه شد ... نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولن تاین را بهت تبریک می گم ... امیدوارم هر جا هستی شاد باشی ... منم ای خوبم ... یعنی چیزی نمی شه گفت .... خوب بودن بهانه است ... بهانه شاید بهتر شدن ... بهم سر بزن ... یادت نره .... من وب آپ کردم ....

خداحافظی یک نقابدار مجنون ! چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

خدا بهت صبر بده !
متاءسفم برات !
اینها ،همه نقشه بوده که تو رو مفت و ایندفعه بی منت به چنگ بیاره .
از خداوند می خوام که یاد ایوب رو از همین الان، در خاطرت زنده کنه !
بدرود !
این شوک ،اونی که فکر می کردم و دوستان فکر می کردن نبود.
احتمالا یه جای کار می لنگه !
بهتره که شما الان در پی اون جا باشی!
سعی کن اونو فراموش کنی !
جدی می گم .
نابودت می کنه .
بهت رحم نخواهد کرد. شک نکن!
دوباره می تونی عاشق بشی ، ۱۰۰ بار دیگه !
من دیگه نمی تونم بیام بهت سر بزنم .متاءسفم.
بدرود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد