ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

مرسی به خدا نمیدونم چطوری بگم چقدر حرفاتون ارومم میکنه چقدر بهم امید میده چقدر باعث میشه که روبه جلو حرکت کنم.

احساس میکنم از همه چیز خالی شدم مثل کامپیوتری که تازه ویندوز روش نصب کرده باشن خالی از هر نوع نرم افزار کاربردی هستم. باید پر بشم اما چطوری خودم هم نمیدونم.

گریه ارومم میکنه اما باز دارم زیادی گریه میکنم دلم پژمرده شدید دلم واسه خودم میسوزه الان باید با مامان بابام برم مسافرت برم سر بزنم به کوچولوهایه خواهرم که دیگه چندان هم کوچولو نیستن اما نمیشه.

کسی هست بذاره تا میتونم رو سینش گریه کنم اینقدر زیاد که اشکام تمام بشه و پیراهنش خیس؟ نه نیست میدونم نیست هیچوقت نبوده.

این روزها حالم یه ذره بدتره داریم به ولنتاین نزدیک میشیم گرچه هیچ ولنتاینی پیش هم نبودیم اما همون اس ام اس ها هم واسم بس بود امسال تنهایه تنهام. ولنتاینتون مبارک شاید تا اون موقع نیومدم.

کمی با من مهربانتر باشید

من هنوز سیاه پوش عشق از دست رفته ام هستم.

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ! سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ق.ظ

دل سنگش هم اگه که برات بسوزه،می شه گفت ترحم کرده.
لعنت به ترحم !
ازش متنفرم.
ای کاش به جای اینهمه ستیزم با او ،گلبرگم را در مقابل تگرگ ترحمش، قویتر کنم!
ای کاش !
ای کاش به پرواز رویام،بال زیبای پروانه، هدیهءترانه می دادم!
از عشق ،ستاره می ساختم و به آسمان هدیه می کردم!
آخه می دونی!می گن یادش دل آدم رو آروم می کنه.
عشقش چه می کنه پس؟!
من می خوام که ببینه منو !از اینکه به من بی توجهی می کنه بیزارم.
رازش هم فقط در من قفل و بست شده.(هو)
چه انتظاری به آدم ؟!
تنها گنه من.اشتباه من.اون اشتباه من.
به همون سرعتی که شکل گرفت ،به همون سرعت رفتنیه؟!
آه خدایای من !
دارم می بینمش !
آره تصویرش رو گر چه مات و خسته س ،می بینم .
آره من می بینم.من می بینم...
اگه از خدا بشه انتظار بی توجهی داشت،داستان بشر دیگه معلومه چیه !.....
ممولم!
الان که صفحه، مثه خالیه نصب ویندوز شده،وقتشه!
تو به اندازهء تمام چشمهای عالم فرصت داری !
سفیدیه پاک درونت رو به کسی که لیاقتش رو داره ،هدیه کن!
بهش فرصت بده تا نقشی رو که می تونه تصویر کنه،روش بزنه!
به کسی که لیاقت رو می چشه.
به کسی که درکش می کنه و ردیاب درونش ،دیجیت شده س.
خوبه که تو این مقطع هستی...
واقعا خوشحالم...
از صمیم قلبم می گم !
آرزو می کنم خدا این فرصت رو ازت نگیره !
خدا هم که گفته :از تو حرکت ،از من برکت !
یالا خانومم !
فقط پیداش کن!
و می دونی که اگه بخوای ،تمومه .
پس تو رو به همه مقدسات عالم ،بیدار شو !
نذار اشکای ما قاموس بزرگش رو به لرزه در بیاره !
پاشو عزیزم!
پاشو که مجنون ناجنون تویی!
دشت جنون تویی !
جنون کن تا حبابی را لباس بحر پوشانی !
نگاهش مکن!
نگاهش مکن!چنان فرسوده شده است این مرد ،که سالهاست خورشید سر به دیوار کوه می کوبد .
و تو هم فقط اگر چند لحظه به او خیره شوی،غروب خواهی کرد!
غروب خواهی کرد !
غروب !
غروب!
...

آرامیس سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ق.ظ http://mem00l.blogsky.com


سلام ببخشید دیر شد

دارم مـــــــــــــــــــــــــیترکم دلم گرفته

تاریکه سرنوشتم فانوس و من شکسته
عمریه بغضی سنگیین راه گلومو بسته
از شب به شب رسیدم، از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سرخوش
جایی برای من هست ،جایی برای من هست

شبگرد قصه ی عشق تنها و بی پناهم
اشکم رو گونه هامو من سردیه یه آاهم

sally سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

salam...vaghean omidvaram ke khoob tar bashi alan...midooni..nabayad be khodet sakht begiri...bezar hessat bian o beran ..be nazare man in axolamalat kheili aadie...ghayemeshoon nakon...baad ham inke...parsal in moghe manam hamintor boodam...vaghte valentine..oonam tooye amrika ke hame ja axe ghalbo soorati o ....man tanhaye tanha boodam....ba doostam be ham zade boodam va avvalin sali bood ke tanhaye tanha tooye ye shahre gharib boodam...oonghadar delam gerefte bod ke bi ellat mikhastam gerye konam..vali ye doaee kardam oon vaght..goftam khodaya sale dige nemikham tanha basham..mikham ke delam baraye yeki be tape....va khoda javabamo dad...alan ba yeki doostam ke andazeye ye donya baram mohemme..kheili khoshhalam ke tamae oon sakhtia ro keshidam vali alan ba yekiam ke behesh etemad daram va oomam mano doost dare....ba dele shekaste va ghamginet doa kon....man barat doa mikonam ke sale dige tanha nabashi..az tahe ghalb...ba kasi bashi ke hich vaght velet nakone..lehet nakone...ba kasi bashi ke behet arzesh bezare va vaghean doostet dashte bashe....aaamin...man motmaennam ke sale dige in moghe ehsase khoshbakhti khahi kard/....bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد