ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

من خوبه خوبم حتی با اینکه فکر میکردم اون پست رو تو یه حالت جوگیر شدن نوشتم اما خوبم و باید اینجوری باشه. از همه ممنون به خدا شرمندتون هستم خیلی دوستتون دارم و میدونم که دوستهایه بسیار خوبی هستید واسم و میتونم رو راهنمائیهاتون حساب کنم راحت .

یه برنامه ریزیه حسابی واسه زندگیم باید داشته باشم باید با هدفهایه کوتاه مدت شروع کنم یا یه هدف بزرگ رو به چندتا هدف کوچیک تقسیم کنم و بهشون شدیدآ عمل کنم و دنبالشون رو بگیرم تا بتونم هرچه سریعتر این عقب موندگی از زندگیم رو جبران کنم.

بعضی وقتا فکر میکنم چه زود از فکرش امدم بیرون این یه جور بی وفاییه ولی بعدش میبینم من فقط فکرش رو ساکت کردم هر از چندگاهی بد دپرس میشم مخصوصآ وقتایی که میرم یه جایی که باهم اونجا بودیم اما به خودم نهیب میزنم ادم باش باید زندگی کنی اونم اینجوری راحت تره مگه دوستش نداری پس هرچی اون دوست داره هم باید دوست داشته باشی مثلآ مریم رو اما تو این یه قلم هنوز باخودم کنار نیومدم بگذریم.

مییام مینویسم از زندگیه جدید اما نه خیلی منظم خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب؟

دوستتون دارم

ممول ارامترین کوچولویه دنیا
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

مرسی
و روز خوش

شبگرد دلشکسته جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

خوشحالم که خدا بهت کمک کرد که اون عشق یک طرفه و بی فایده و بی سرانجام رو فراموش کنی.
تو آدم خوش قلبی هستی و خدا همیشه به آدمای خوش قلب کمک می کنه.
تشکر از خدا و دعا و عبادت رو فراموش نکن. ورزش و مطالعه هم می تونه کمک کنه که زودتر به وضعیت عادی برگردی.
موفق باشی ایشالله

ستاره شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://setareh-banoo.blogsky

سلام عزیز دلم
میبینم که روز به روز بهتر تری
خدا رو شکرررررررررررررررر
خیلی خوشحالم میبینم خوشحالی

بیرون اومدن از فکر اون بی وفایی نیست یه جور اجباره که اگه فراموش نشه واسه همیشه خودت زجر میکشی

منم مثه خودت درسته واسم عذاب بود از یاد بردنش اما وقتی دیدم چاره ای ندارم متهم شدم به از فراموش کردن
اما الان خدارو شکر میکنم که تونستم موفق بشم
توام میتونی ممول جون
تو میتونییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ببخشید یهو جو گرفتم:دی

توکلت به خدا باشه و هیچ وقت امیدتو از دست نده
دلت شاد باشه خانومی:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد