ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

 بی تو طوفانزده دشت جنونم،صید افتاده به خونم

     تو چسان می گذری غافل از اندوه درونم

     بی من از کوچه گذر کردی و رفتی

     بی من از شهر سفر کردی و رفتی

                                      قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم

                                     تا خم کوچه بدنبال تو لغزید نگاهم

                                     تو ندیدی...........

                                     نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی

     در خانه چو بستم ،دگر از پای نشستم

     گوئیا زلزله آمد ، گوئیا خانه فرو ریخت سر من

     بی تو من در همه شهر غریبم

     بی تو ،کس نشنود از این دل بشکسته صدایی

     بر نخیزد دگر از مرغک پر بسته نوایی

                                 تو همه شعر و سرودی، تو همه بود و نبودی

                                چه گریزی زبر من،که زکویت نگریزم

                                گر بمیرم زغم دل ، با تو هرگز نستیزم
فعلآ خیلی داغونم خیلی

ممول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد