ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

بچه ها دعا کنید خسته ام خیلی خسته. میدونم دلش منو نمی خواهد دلش از سنگ شده دیگه حتی بهم اجازه نمیده عزیزم خطابش کنم خیس شدم از بس این روزها باریدم.

پیش نگین هستم اگه اینجا نبودم تا حالا دیوونه شده بودم البته قشنگتر از این بگم دیوونه تر از اینی که هستم. تنهام تنهایه تنها.

خدا هم دیگه از دستم حوصله اش سر رفته.

ممول

نظرات 4 + ارسال نظر
مزدک دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام
ممول عزیز
من منتظر خبر بهتری بودم البته با اینکه الان ایام امتحاناته و من یه خورده سرم شلوغه
براتون دعا می کنم ـ مزدک

توحید سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ق.ظ http://niid.blogsky.com

خودخواه باش دوست من! هرچقدر هم که دوستش داری خودخواه باش!

مزدک چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام
از اینکه سر می زنین ممنون
براتون بهترین آرزو هارو دارم ممول جان امیدوارم بهتر شده باشی بی خبرم نذار ـ مزدک

ستاره جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام ممول جونم
واااااااااای نبینم ابری باشی عزیزم
اشتباه میکنی توکلت به خدا باشه اون همه چیزو درست میکنه فقط باید صبر کنی

اگه چیزی از خدا خواستی،اگه اجابت شد بدون که رحمته
اما اگه اجابت نشد،بدون که حکمته

من اپیدم وقت کردی بیا پیشم
دلت شاد گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد