ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

در حال اجرایی دستورات عزیزترین هستم. فکر میکنه همه من هستن که هر سازی میزنه برقصن. دلم خیلی خونه.

ممول

نظرات 3 + ارسال نظر
Safa پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ب.ظ

Aziz jan, If you tired of the dance and song, then why do you still dance to his every song? I know you love him, but you should value yourself a little more. I don't mean to be heartless, I loved someone dearly and he decided it was time for it to end. I mourned his loss for months. But then I came to myself and thought "pas man che? man arzesh nadaram? man adam neestam ke hamash ghoseh bokhorom, delam kasy ra bekhad ke dareh behem meeghe boro?"

Agar khodat arzeshe khodat ra nadoony, entazar daree ke on bedooneh? On dareh az rafter to baa khodet sar mashgh meegereh. I don't want to be harsh. Specially since I know your pain. I just want to give you a little wake up call. From some one who has been there. I do wish the best for you. I really do. Be well. Safa

مهیار - ع شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ق.ظ

سلام!
امیدوارم که روز خوبی داشته و زندگیت سرشار از توانایی باشه.
من برای ممول و ممول های دیگه ٬ آرزوی ....
بقیه اش رو ٬به FROM خواهم داد.

مهیار - ع شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ

mr safa
thats right.thank you

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد