ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

سرگیجه حالت تهوع پائین افتادن شدید زیر سرم رفتن این کار این چند روزه بوده به مامان اینا نگفتم این چند روز مثفین که بهم زنگ بزن میخواهم ن و اون گذشت در صورتی که من همش مهمون این درمنگاه و اون بیمارستان بودم رو دست ادمهای غریبه.

امروز به پریسا گفتم بدبختی اینه که ادم نتونه خونه خودش رو تحمل کنه و من بدبخترین دختر دنیام.

خیلی بده ادم احساس کنه نمیتونه به خانوادش تکیه کنه.

ساعت ۱۱ زنگ زد عزیزترین که بهم زنگ بزن میخواهم در مورد وام باهات صحبت کنم تمام تنم داره میلرزه یعنی چی میخواهد بگه؟ تو رو خدا واسم دعا کنید.

ممول

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام

وبلاگ کامپیوتر در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگتان از شما دوست عزیز در خواست کند که لینک این وبلاگ رو در لینکستان سایتتان با نام (راز ورمز کامپیوتر) قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لینکتان در وبلاگی با آمار بازدید ۳۰۰تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز است را می دهیم

با تشکر

مدیریت وبلاگ کامپیوتر

ستاره چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام عزیزم
من اپیدم وقت کردی یه سر بزن
بابای

مهیار - ع پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام ممول عزیز!
امیدوارم که حالت خوب باشه.
منو ببخش که کاری نتونستم برات انجام بدم٬شرمنده!
می تونم بگم که خیلی باید مواظب خودت باشی!
گرچه می شه فهمید که در درونت چی میگذره.
برات دعا میکنم.

sally پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ

salam memol jan..khoobi?
ye khahesh azat daram..lotfan inghadar khoob nabash...ye vaghtaee lazeme ke adam be hame mohebbat nakone....baad ham be nazare man aziztarinet baadan ghadret ro khahad doonest...va inke hame mesle ham hamo doost nadaran....
movazebe khodet bash...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد