ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

سلام

نه خوبم نه بد. ظاهرم طبق معمول چیزی رو نشون نمیده ارایش میکنم میگم میخندم با رویا میریم بیرون بعد یه دفعه عین این دیوونه ها میزنم زیر گریه حالا گریه نکن کی گریه کن. الان خیلی بد نیستم اما امان از اون روزی که برگردم خونه.

یه حرفایی میزنه در مورده خانومش که اتیشم میزنه اصلآ دلم نمیخواهد که واستون بگم که دوباره یادم بیاد فقط میدونم خوب بلده بسوزونه انشاالله همون بلایی که سر من اورد مریم سرش بیاره کور و پشیمون برگرده ببینه من اصلآ به روشم نمی یارم که اون جوری رفتی اما الان برگشتی.

این چند روزه دعام شده خدایا به من برشگردون فقط همین حتی اگه ۸ سال هم طول بکشه همیشه منتظرش می مونم. رویا میگه احمقی اما من با تک تک سلولهای بدنم دوستش دارم.

وسلام

ممول

نظرات 5 + ارسال نظر
شبنم یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ق.ظ

ممول جان من برای پست خبلیت یه طومار نوشتم چی شد؟! ... خدا رو شکر که بهتری ...شاد باشی ...شبنم

ستاره یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ق.ظ http://setareh-banoo.blogsky.com

سلام ممول جون
تموم حرفاتو کاملا حس میکنم چون عین خودتم .به منم میگن دیوونه اما عالم این دیوونگی واسم دوست داشتنیه.
میخوام تا همیشه عاشق باشم و دیوونه...
پیش منم بیا خوشحال میشم.
امیدوارم همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه دوست عزیزم.

علی یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ق.ظ http://takotanhazirebaroon.blogsky.com

سلام...
سکوت...
خوش باش و سلامت...
وسلام...

شبگرد دلشکسته یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ

من نمی دونم منظورت از (زندگیه من از بین رفت ) چیه؟ به هرحال تو هنوز جوونی و فرصت زیاد داری همونطور که من داشتم و استفاده کردم. دوست دارم تجربیاتم رو در اختیارت بذارم و کمکت کنم که به زندگی برگردی ولی شرط مهمش اینه که خودت بخوای.

ساتین دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ

ممول عزیز . تو مجبور نیستی حرفاشو در مورد خانومش تحمل کنی.خیلی راحت بهش بگو دوست ندارم هیچ حرفی از اون بشنوم. اون آزاده هر کاری دوست داره بکنه اما حق نداره بیاد از اون برای تو حرف بزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد