ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

مستی و راستی . بعد کلی وقت دمی به خمر زدیم من هم که بی جنبه اینقدر گریه کردم که از دل و دماغ بچه ها همه در امد چشمام هم شد قد نخود صبحی نمیتونستم لنزهام رو بگذارم تو چشمم یعنی به عبارت بهتر نمیرفت تو چشمم.

عصبیم یه کم البته.

اقا پیش به سویه یه تهران بدون عزیزترین

ممول

پ.ن: نظرتون چیه؟

این منم

اسفند
سمبل : دو ماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند
عنصر : آب
سیاره : نپتون
عضو آسیب پذیر : پاها
روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 2و6
سنگ خوش یمن : یاقوت کبود
رنگ : سبز روشن
گل : نسرین
حیوان : ماهی
اگر عاشق شماست واقعا خوشبختید.او به پای معشوق فدکاری های
بسیار می کندبرای حفظ این رابطه از هیچ کاری رویگردان نیست
مادامی که به او وفادار باشید از آن شما خواهد بود

این هم عزیزترین

اردیبهشت 
سمبل : گاو نر
عنصر : خاک
سیاره : ناهید
عضو آسیب پذیر : گردن
روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 4و6
سنگ خوش یمن : زمرد سبز
رنگ : آبی روشن
گل : خشخاش
حیوان : گاو
جذاب است و عشقش تا حدی نفسانی.برای او عشق اهمیت زیادی
دارد و اگر عاشق شود عاشقی فداکار خواهد بودمعمولا صبر میکند
ابتدا طرف مقابل تعهد خود را ثابت کند و سپس خود را در این
تعهد شریک میکند

بله خوب اینم از وبلاگ حباب زندگی بود بقیه ماهها اونجا هست خواستید ببینید.

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر برفی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

من که به اینا خیلی اعتقاد دارم :) . . .

رکسانا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://aidadarayene.blogspot.com

ممول جان من هر چی گشتم ایمیل ازت پیدا نکردم که بتونم شماره تلفنمو برات بفرستم. شاید هم من خیلی گیجم که آدرس ایملتو تو بلاگت ندیدم.

هیچ کس یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ http://ma-hastim.blogsky.com

سلاااام
آره بد نبود جای همه خالی بود...
به قول آبجی کوچیکه که میگه همین که چزی نداشت اذیت کنه خودش خیلی خوب بود...
تا حالا فکر می کردم منم که بعد از می و باده ! گریه می کنم اما...
بهترین آرزوهارو برای تو و عزیزترینت می کنم
بازم به ما سر بزن..

بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد