ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

ممول،تنهاترین کوچولویه دنیا

یه وبلاگ کاملآ شخصی در مورد روزهای یه دختر معمولی

کاش میشد یه شماره تلفن از خدا داشت بهش زنگ زد و غر زد . یه شماره تلفنی که وقتی خدا گوشی رو برمیداره بتونی صداش رو بشنوی بتونی بشنوی.

حالم خیلی گرفته مثل همیشه گریه های تلخم بجای اینکه ابی باشه روی اتیش دلم بدتر شعله ورترش میکنه بجای اینکه ارومم کنه بیشتر لرزش مندازه تو دلم نمی دونم سرچشمه این اشکها کجاست که تمامی نداره دریای جیحون هم بود تا حالا خشک شده بود.

 

انجا پشت درهایی که یک به یک بسته شده

کسی نفس میکشد که عزیزتر از او هرگز نبوده.

هرگز به ان سوی دیوار قدم نخواهم گذاشت.

هرگز دیگر بار از درهای باز عبور نخواهم کرد.

هرگز دیگر بار نخواهم ازرد و هرگز دیگر بار....

و یادم باشد که هرگز دیگر بار عزیزی نخواهم داشت.

خواستم اون شعر عمریست لبخندهای لاغر خود را ذخیره میکنم باشد برای روز مبادا رو بنویسم اما از بس گیجم هیچی ازش جز همین جمله اولش یادم نیومد و باعث شد به حال و روز خودم بازم کلی گریه کنم.

الان خیلی راحت میتونم ۲۰۰ پروپرانول بخورم و بعدش بگیرم بخوابم تا همیشه تا هرجایی که فکرش رو بکنید. خسته و دلشکسته ام خیلی خیلی خیلی.

ممول

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ممل کینگ کنگ سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
چه طوری memol؟
با خدا تماس گرفتی ، سلام مارو هم بهش برسون
بگو اینجا
جمعی به تو مشغول و تو غائب زمیانه
ای تیر غمت را دل عشاق نشانه
http://43x.blogfa.com
http://kingkong.blogsky.com

ممل جلن سلام
چشم رو چشمم سلام میرسونم اگه دستم بهش رسید . راستی وبلاگت چی شد؟ من که نمیتونم بازش کنم. اگه ادرس جدید داری رو کن.
ممول
راستی به لیلا خانم هم سلام برسون.

رکسانا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ http://aidadarayene.blogspot.com

والا من بعد از خوندن کامنتت سه کیلو عرق ریختم از خجالت و یه راه جدید پیدا کردم برای لاغری. می خوام یه فراخوان بدم بگم تو رو خدا بیاین مثل ممول یک کمی منو لوس کنین تا بلکم وزنم همکم بشه. خانم گل حسابی منو شرمنده کردی. برای دوستی هم من پایه ام در بست. خواستی خبر بده. بعد هم بیخیال ۲۰۰ تا پروپانول بشو بیا به جاش بیرم بستنی بخوریم یا همبرگر یا هر چی دیگه که خوشمزه است.

رکسی جونم سلام
ذوق مرگ شدن میدونی یعنی چی؟ کلی ذوق مرگ شدم کامنتت رو که دیدم. این ایکن تو یاهو هست هی خجالت میکشه ها همون شکلی هم شدم علاوه بر اون.
داشتن دوستی مثل تو جدآ حال میده. چون دختر حرف گوش کنی هستم و چون خیلی دوستت دارم بیخیال پروپرانول میشم اومدم تهران بهت خبر میدم بریم بستنی بخوریم خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب قشنگ؟
مرسی که امدی از شوخی گذشته جدی فکر نمیکردم سری این ورا بزنی به هر حال خوشحالم که قراره دوستت باشم.
ماچ ممول

فضول میرزا چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ق.ظ http://fozoolmirza.persianblog.com

سلام ممول
خوبی؟ می بینم که باز صحبت پروپرانول و اینجور چیزها رو میکنی!!! ول کن بابا حوصله داری...
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبائی رسند
آنقدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش میتوان از جان گذشت
در مورد عکسهای وبلاگ من که شما قادر به دیدنشون نیستی بایستی بعرض برسونم که اشکال از کامپیوتر شماست. شما سعی کن از کامپیوتر دیگری به وبلاگ من وارد شوی و اگر تونستی عکسها رو ببینی اونوقت صد در صد مطمئن خواهی شد که اشکال از کامپیوتر خود شماست و برای رفع اشکال میبایست با کمک سی دی ویندوز قسمتهائی از ویندوز را تعمیر کنی.
شاد و سر سبز باشی...

سلام فضول جان
میدونی که منو نباید زیاد تحویل گرفت وقتایی که حالم بده جدی دیگه فقط به درد سطل زباله میخورم ۲۰۰ پروپرانول رو هرچی گشتم پیدا نکردم یادمه یه موقعی یه دکتر واسم نوشته بود اما هرچی گشتم نبود نه واسه اینکه بخورمشون ها نه واسه اینکه بریزمشون دور خودم رو نجات بدم که تا طقی به طوقی خورد نپرم برم سراغشون.
زود زود بیا خوب.
ممول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد